カレン・ウィリアムズ
カスタマーサポートおよびサービス担当SVP
カスタマーサポートおよびサービス担当SVP
カレン・ウィリアムズ

カレンは、グローバルサポートやプロフェッショナルサービスを含むカスタマーケアの新しいセンターオブエクセレンスの責任者として、お客様中心主義の文化を築き、お客様の成功に貢献してきた彼女の実績をこれからも活かしてまいります。
IBMをはじめ、企業のエンタープライズテクノロジー製品戦略とカスタマーサポートに25年以上の経験を持ち、直近ではサバ・ソフトウェアのエグゼクティブ・バイス・プレジデントを務め、カスタマーサクセスを製品開発に統合し、United Way East Ontarioの理事会議長を務めました。


Karen Williams
SVP, Customer Support and Services

Karen is responsible for the new center of excellence for customer care including global support and professional services, which will capitalize on her proven track record for creating cultures of customer centricity and customer success.
With over 25 years of experience in enterprise technology product strategy and customer support with organizations such as IBM, she most recently served as Executive Vice President at Saba Software, where she integrated customer success into product development and served as Chair of the Board for United Way East Ontario.

\人材管理に役立つ!/

無料ホワイトペーパー・各種資料
配布中

学習管理や人材育成、コーナーストーンの各種サービスについて、もっと詳しく知りたい方はぜひご活用ください。